1
Primedbe i reklamacije
Žalbe, reklamacije i primedbe potrošači mogu izjaviti:
- slanjem na elektronsku adresu prodaja@primakozmetika.com
- na broj telefona +381 64 658 44 83, svakog radnog dana u periodu od 09-17h.
Prodavac će u roku od pet radnih dana potvrditi da je žalba primljena i saopštiti potrošaču koliko dugo će biti razmatrana. Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći u cilju sporazumnog rešenja svih sporova.
2
Povraćaj sredstava na karticu
Sve cene su iskazane u dinarima sa uključenim PDV-om. Prodavac zadržava pravo izmene cena, ako nije drugačije.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava potrošaču koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, www.primakozmetika.com je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko:
- VISA
- EC/MC
- Maestro
- Amex i Dina
metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice